Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord

VOOR VERKOOP KLANTEN

mijnhuiszaken-verkopen

Waarom MijnHuiszaken?

Als verkoopmakelaar kun je je klanten een MijnHuiszaken omgeving aanbieden, en het in verkoop zijnde object (hun woning) met ze delen.Vervolgens kunnen ze bij het object in hun MijnHuiszaken omgeving diverse producten bestellen of regelen, zoals het direct digitaal invullen van de NVM Vragenlijst of de Lijst van Zaken. Na het invullen, krijg jij ze automatisch gemaild, zodat je ze snel en gemakkelijk bij het object in je systeem kunt opslaan. Scheelt een hoop heen en weer gemail en gescan!
Omdat jij als hun persoonlijke makelaar gekoppeld bent aan de omgeving van de klant, komen alle vragen meteen rechtstreeks bij jou terecht en niet bij je collega’s of een algemeen emailadres. Op die manier worden je klanten op hun wenken bediend!

WAT KAN IK MIJN VERKOOPKLANT BIEDEN?

verkoop-zakelijke-lijst-small

Over & weer delen

 Doordat je het in verkoop zijnde object met je verkopers deelt, kunnen zij:

Digitaal invullen van vragenlijsten
Je verkopers kunnen de NVM Vragenlijst en Lijst van Zaken digitaal invullen en na afronding met jou delen. Daarna ontvang jij ze rechtstreeks in je Yes-co systeem bij het betreffende object (en krijg je een seintje op je intro pagina ze binnen zijn). In de beheer omgeving van de MijnHuiszaken account van je kantoor, kan je de lijsten zelf nog aanpassen met extra vragen en zaken.

Delen van documenten en foto’s
Onder Dossier kunnen klanten zelf bestanden en foto’s toevoegen. Zodra ze iets toevoegen, zie jij dat terug in je systeem bij het betreffende object en krijg je op je Intro Pagina een seintje dat er nieuwe bestanden zijn gedeeld. Maar ook jij kan zaken met de klant delen zodat ze die in hun MijnHuiszaken account terugzien. Bij de gedeelde bestanden in Yes-co staat een groen MijnHuiszaken icoontje zodat je precies ziet welke gedeeld zijn.

Delen van agenda afspraken
Maak inzichtelijk wanneer er welke afspraken rondom de woning gepland staan (contactgegevens van de bezichtigers worden niet weergegeven).

Extra informatie bestellen
Je klant kan ook bij zijn verkoopobject diverse extra informatie of diensten bestellen en deze snel en gemakkelijk met iDeal afrekenen.

screenshot-1-1030x852

MAXIMALE SERVICE MET MIJNHUISZAKEN!

Met MijnHuiszaken ondersteun je je verkoopklanten maximaal en bied ze alle gemak.
Ze hoeven immers niet meer continue heen & weer te mailen met allerlei documenten of vragen. Ze kunnen gemakkelijk alles uploaden en jij bent maar één druk op de knop van ze verwijderd.

En ondertussen kunnen ze alvast op zoek naar hun volgende woning in het aankoopgedeelte van MijnHuiszaken.

MIJNHUISZAKEN: JOUW DIGITALE VISITEKAARTJE!

Start nu!